dayafterwar.pl

Day After War - forum
Dzisiaj jest 18 gru 2017, 20:08

Strefa czasowa UTC




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Scenariusze
Post: 29 lut 2016, 14:17 
Offline

Rejestracja: 21 lut 2016, 16:42
Posty: 6
Jak się człowiekowi nudzi na zajęciach to czasem spływa na niego oświecenie, natchnienie i jeszcze kilka ...enie ;) Także szkoda tego nie wykorzystać;)

1.Dziwna transmisja

Miejsce:Oszczędzona dolina
Szansa: 5% + 3% szczęście (Nie wiem jakie wartości będą optymalne więc pozostawiam to dla administracji ;) )
Warunki: Inteligencja 6+ (ewentualnie posiadanie czegoś w rodzaju perka radiowca lub samego radia)

Opis: Krocząc poprzez zieloną dolinę Twoje radio odbiera dziwny sygnał.
1.1 - Ignorujesz sygnał (koniec eventu)
1.2 - Dostrajasz radio i próbujesz wsłuchać się w sygnał (tracisz 50 pa 80% szansy powodzenia)
1.3 - próbujesz wsłuchać się w zniekształcony sygnał (20% szans na powodzenie)
(1.2 i 1.3 w przypadku niepowodzenia kończą event end: Nie udało Ci się zrozumieć przekazu i po kilku chwilach radio ucichło)

Opis 2: Sygnał nadawany jest przez atakowaną przez bandytów ekspedycję naukową. Proszą oni o pomoc wszystkich którzy to słyszą
2.1 - ignorujesz komunikat (koniec eventu)
2.2 - Postanawiasz zaatakować bandytów i wraz z członkami ekspedycji wziąć ich w ogień krzyżowy (tracisz 20 pa, 40% szans na zranienie, 10% szans na krwawienie ( przez 3 kolejne tury tracisz 5hp - leczone bandażami lub apteczkami) - 75% na powodzenie. W przypadku niepowodzenia postać... ? (traci wszystkie PA w danej turze?)
2.3 - dołączasz do bandytów i postanawiasz wraz z nimi zaatakować ekspedycję (75% szans na sukces, tracisz 20 pa, 40% szans na zranienie, 10% szans na krwawienie ( przez 3 kolejne tury tracisz 5hp - leczone bandażami lub apteczkami) w przypadku niepowodzenia postać musi podjąć walkę z bandytami. (Nie jestem do końca pewien jak wygląda tu system walki, więc w razie potrzeby mogę tu coś dopisać)

2.2 powodzenie - Wraz z ekspedycją udało Ci się pokonać lokalnych bandytów i zyskać ich szacunek. Jako wyraz wdzięczności dają Ci kilka euro (50?) i kilka sztabek złota (5?). Dodatkowo opatrują wszystkie Twoje rany (hp odnowione w 100%) + ewentualny loot z bandytów + 400 xp. (koniec eventu)

Niepowodzenie - Ekspedycja została rozbita a cały ogień bandytów skupił się na Tobie, jednak szczęście nie do końca Cię opuściło i udaje Ci się uciec w stronę anomalicznego lasu (przenosi do anomalicznego lasu, 100xp) + (efekt?: Trauma? -1 do wszystkich statystyk przez kolejną turę) Koniec eventu.

2.3.1 (50% szans) - Wraz z bandytami dokonałeś rzezi naukowców. Dzielisz się z nimi łupami i odchodzicie w swoje strony. (500xp (dużo z powodu ryzyka) +75 euro + losowe próbki + efekt (Bandyta: +5 do każdego rodzaju broni, - 5 pancerza przez 3 kolejne tury) Koniec eventu.
2.3.2 (50% szans) - Bandyci postanowili skroić także Ciebie. Jeden z nich podchodzi do Ciebie od tyłu i uderza Cię w głowę. Czujesz jak świat wirujeeeeeeeee.... *boom*
Tracisz 10% euro które masz przy sobie, - 10hp, +200 xp, efekt:Pobicie(-5 max pkt hp w kolejnej turze - 3 pkt charyzmy) koniec eventu.

Wieczorem postaram się wrzucić coś jeszcze ;) Są to oczywiście szkice więc ewentualne poprawki mogę w każdej chwili nanieść ;)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl